reklama

Hodiny nášho bytia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Presúvaš hodiny a dni,

kým moje srdce krváca,

more sĺz zháša plam v pochodni

a tak veľmi to neznášam.

V ručičkách hodín je môj svet,

a ja len krúžim okolo,

kým zrodí sa deň ako kvet

a spolu usadneme za stolom.

V zajatí túžby i tichej pokory,

v komnate plnej mojej mladosti,

zlobám sveta sa prístup zatvorí

iba vášeň se derie až do kostí.

Možno to takto musí byť,

aby zas krásne znovu bolo,

aj so smútkom sa musím zasnúbiť,

kým usadneme za svadobným stolom.

Dopraj mi zmyslom nasýtiť,

každý vnem, každú kvapku,

dovoľmi dúškom z teba piť,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

mannu opojnú a životodárne sladkú.

Vladimír Schultz

Vladimír Schultz

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď žijem, tak milujem. Keď milujem, viem že žijem. -O LÁSKE PRE LÁSKU S LÁSKOU/2008/,O LÁSKE AJ TROCHU INAK /2008/, OZVENY LÁSKY 2009/ Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábasne

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu