reklama

Jazero môjho detstva

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Najkrajšie jazero môjho

detstva

dnes živí koruny

stromov.

V nich šumia príbehy

vetra,

ja po nich vraciam sa

domov.

Jazero s ambíciami

byť najkrajším,

videl som jeho plány,

od modrej hladiny raz

vzlietnu aj kormorány.

Jazero môjho detstva,

na krajoch s leknami,

rozpráva detinské

pestvá,

pretkané vlnkami.

Jazero zo snov ma

volá,

prosebne, deň čo deň,

príď človek, zachráň ma

a ja ti vrátim sen.

Vyrvi šíp zo srdca

nedokončenej hrádze,

nech voda ovlaží

korene suchej mládze.

Tej vody z prítoku,

môžeš sa napiť smelo,

príď prosím a zavŕš,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

nedokončené dielo !

Vladimír Schultz

Vladimír Schultz

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď žijem, tak milujem. Keď milujem, viem že žijem. -O LÁSKE PRE LÁSKU S LÁSKOU/2008/,O LÁSKE AJ TROCHU INAK /2008/, OZVENY LÁSKY 2009/ Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábasne

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu