reklama

Pokušenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Démon pokušení sa košele vplazil

a hľadal v srdci zradný azyl,

aby potrápil moje svedomie.

Chcel skúšať moju vieru v teba

a tak premieńal sám seba,

na všetky hriešne spomienky.

Chcel hoci omrvinku z toho chleba,

keď zriecť by sa dalo lásky neba,

však nazrel iba sebe do plienky

Nenechávaj ma v jeho zóne,

viem spoznať faloš v jeho tóne,

som však len obyčajný muž.

Anjeli sú so mnou a všade,

mňa však ochráni v prvom rade,

tvoj najskvostnejší a najsladší rúž.

Vladimír Schultz

Vladimír Schultz

Bloger 
  • Počet článkov:  218
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď žijem, tak milujem. Keď milujem, viem že žijem. -O LÁSKE PRE LÁSKU S LÁSKOU/2008/,O LÁSKE AJ TROCHU INAK /2008/, OZVENY LÁSKY 2009/ Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábasne

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu